Az oldalon látható képek a szerzők kizárólagos tulajdonát képezik, bármilyen felhasználásuk, módosításuk csak írásbeli hozzájárulásuk után engedélyezett.

2012. augusztus 13., hétfő

Kisbalaton-Zalavár

A Kisbalaton Zalakaros és Zalavár közti szakaszán láthatjuk ezeket a képeket. Külön érdekesség a bemutató ház és környéke  Zalavár Várszigetén. 











A fa valamennyi Zala megyei település nevével tart leveleket. A falakon Zala megye turisztikai látványosságait mutatják röviden be.






Zalavár község temploma.

7 megjegyzés:

  1. Sajnos a kis Balatonnál még nem jártam. Szép fotók és hasznos ismertető. Remélem valamikor eljutok ide és láthatom élőben is.

    VálaszTörlés
  2. Amikor mi itt jártunk, ez a szép épület még nem volt. Meg kell néznünk:)

    VálaszTörlés
  3. Valóban érdemes egy kirándulásra a hely, sok érdekeset lehet látni és megtudni. Sajnos ottlétünk idején nagyon kemény fények voltak így válogatnunk kellett a témában.
    Köszönet a figyelmetekért!:)

    VálaszTörlés
  4. Kedves Imre! Nagyon szépek ezek a tájképek. Én még nem jártam erre. Most legalább láttam egy kis ízelítőt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Manócska!
      Igazán köszönöm Társaim nevében is a figyelmed, egyben örülök is, hogy tetszik a gyűjteményünk. Igyekszünk minél több hazai tájról és településről egy-egy kis villanást adni. Látogass meg máskor is minket, szándékunk szerint bővül még az album.
      Üdvözlettel:
      Imre

      Törlés
  5. Régi szép emlékek... Kellemes nyaralás volt anno-anno, "amikor én még kissrác voltam". :)
    Kitűnő fotók!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszenek és emlékeket ébresztenek a képek. Hááááát bizony a gyerekek öregszenek...:)

      Törlés